luni, 12 martie 2012

Am fost la conacul Hodoni in urmatoarea zi si am avut placerea de a-i cunoaste proprietarii. Sunt niste oameni foarte faini, deschisi la minte si cu o istorie bogata. Ti-e mai mare dragul sa stai cu ei. Tot ce s-a facut la conac a fost facut din resurse private. Pot spune cu placere ca a fost RESTAURAT nu RENOVAT. Partea proasta a fost ca l-am vizitat iarna cand padurea nu este inverzita si totul a fost cam gri. Dar avem libertate sa facem ce ne dorim pe acolo (un avantaj mare hehe).

Astazi am fost sa vad de flori si decor. M-am intalnit cu Root Design (puteti sa le vedeti blogul) si Carm D'ór. In principiu Laura de la Root Design a inteles ce vreau. Partea stresanta e ca mai are trei nunti pe 28 iulie si a noastra va fi cumva o anexa.. Nu ne-am hotarat cum sa facem. Trebuie sa mai discut cu ajutorul meu nr.1- mama. Am ales trandafiri, in mare parte, pe nuante de roz. Culorile nuntii sunt pastel, asa ca florile vor fi un roz pastelat. Pentru tavan am ales aranjamente florale iar pe masa totul va fi mai minimal. Preferam sa mergem pe simplu, decat pe incarcat si haotic. Nu sunt foarte convinsa, insa, de vazele alese pentru aranjamentele pentru lounge si diferitele zone ale nuntii. Cred ca asta trebuie sa o mai gandim un pic.

Cu Carm D'or vrem sa colaboram pentru scaune si fete de masa. Nu stiu cum va fi inca. Doamna Carmen este tare draguta si deschisa. Dar nu stiu daca mi-a inteles foarte bine viziunea. Cred ca ar mai trebui o intalnire pentru asta.

I'm going to sleep on it. Si saptamana asta TREBUIE sa hotaram firma.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu