miercuri, 7 martie 2012

Da,am hotarat sa intru si eu in lumea prea mare a blog-urilor. Nu pentru ca am vreun talent ce nu mai poate fi suprimat. Ci pentru ca trebuie cumva sa tin pasul cu toate schimbarile ce au loc pentru nunta mea (aici pot folosi "a mea" chiar daca o nunta este, de fapt, "a noastra")^.

Astazi a fost una din cele mai stresante zile din organizarea nuntii. daca acum putin timp pregateam totul pentru o anumita locatie, totul s-a schimbat in doar cateva ore. Locatia ce ne-am dorit-o nu poate fi obtinuta *sad face*. Se pare ca in Romania locatiile bune nu sunt accesibile. Iar cele accesibile sunt plictisitoare, sincer. Nu inteleg de ce nu se pot face cateva locuri amenajate pentru corturi, sau restaurante in aer liber (in stilul mult cunoscut de vineyard din America). Da, poate cerem noi miresele prea multe. Insa blog-ul MoNUmente Uitate imi spune ca sunt foarte multe posibilitati nedescoperite de romani. Imi vine sa plang (in planificare nuntii totul devine mult mai dramatic) cand vad ca romanii nu se mobilizeaza sa restaureze conacele si palatele frumoase (care sunt dreamy) din tara. Respect, insa, clujenii care se mobilizeaza mai mult decat orice alt judet (according to wiki lol)

Intr-un final, am dat de Conacul Hodoni. Unde a stat ascuns atata timp?! Cum de nu am auzit de locatia asta pana acum?! Probabil pentru ca nu demult a fost retrocedat mostenitorilor de drept. Si, probabil, pentru ca a fost de si mai putin timp restaurat. Nu va mai stric placerea de a descoperi istoria acestui conac. Mergeti pe site si cititi.^^

^da, povestea mea aminteste destul de mult de blog-ul ErinEverAfter
^^maine voi avea mai multe informatii. we have a meeting scheduled!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu